Przedmioty
Broń Biała
*Długie Miecze


Długi miecz +2: 'Varscona'

Obrażenia: 1K8 +2, +1 pkt. obrażeń od zimna
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag


'Wampirza zemsta'

Obrażenia: 1K8 +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Wywołuje obrażenia u osoby nim się posługującej oraz leczy przeciwnika
Osłabia umysł osoby nim się posługującej
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag


Jęzor ognia +1

Obrażenia: 1K8 +1, +2 przeciw istotom obdarzonym zdolnością regeneracji, +3 przeciw istotom posługującym się zimnem/gorącem, +4 przeciw nieumarłym
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag


Słoneczne ostrze: 'Dzienna Gwiazda'

Obrażenia: 1K8 +2, +4 przeciwko złym istotom, zadaje podwójne obrażenia nieumarłym
Trak0: +2, +4 przeciwko złym istotom
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Raz dziennie może rzucać Promień słońca, zadający 3K6 pkt. obrażeń (rzut obronny przeciwko czarom lub oślepienie na 10 rund), nieumarli otrzymują dodatkowe 1K6 pkt. obrażeń na poziom rzucającego (każdy musi wykonać rzut obronny przeciw magii lub zostaje zniszczony). Zasięg i obszar działania to 6 metrów.
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag


Długi miecz +2: 'Zabójca smoków' (Peridan)

Obrażenia: 1K8 +2, podwójne obrażenia przeciwko smokom
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Odporność na strach
Regeneracja 1 pkt. życia co 10 rund
Raz dziennie pozwala wykrywać niewidzialność
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag


Długi miecz +2: 'Ras, Tańczące Ostrze'

Obrażenia: 1K8 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Tańczący miecz może atakować samodzielnie przez 4 rundy..
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag


Długi miecz +2: 'Adjatha Wysysacz'

Obrażenia: 1K8 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Odporność na Zauroczenie i Dominację.
Każde trafienie przywraca właścicielowi 1 punkt życia
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag


Długi miecz +2: 'Namarra'

Obrażenia: 1K8 +4
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Trzy razy dziennie rzuca czar Cisza, 5 metrów.
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag


Długi miecz +3: 'Ostrze Róż'

Obrażenia: 1K8 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+2 do Charyzmy.
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag


Długi miecz: 'Wyrównywacz'

Obrażenia i Trak0: przeciw Neutralnym : +0 do trafienia, +0 do obrażeń
przeciw Chaotycznym Neutralnym, Praworządnym Neutralnym: +1 do trafienia, +2 do obrażeń
przeciw Neutralnym Dobrym, Neutralnym Złym: +2 do trafienia, +4 do obrażeń
przeciwko innym charakterom: +3 do trafienia, +6 do obrażeń
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Odporność na Zauroczenia i Zamęt.
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag


Długi miecz+3: 'Czarna Brzytwa'

Obrażenia: 1K8 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Regeneruje 1 pkt. życia co 5 sekund
Odporność na Zauroczenie i strach
15% szansa przy każdym trafieniu na wyssanie z przeciwnika 4 poziomów, uzdrowienie posiadacza o 20 punktów życia i przyspieszenie jego ruchów na 20 sekund oraz zwiększenie jego siły o 3 punkty na 20 sekund.
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: długi miecz
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag