Przedmioty
Broń Biała
*Sejmitary, Wakizashi, Ninja-To


Sejmitar +3: 'Żagiew Mrozu'

Obrażenia: 1K8 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 8
Nie może używać:
Kapłan
Mag


Sejmitar +5: 'Obrońca'

Obrażenia: 1K8 +5
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+2 do Klasy pancerza
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 8
Nie może używać:
Postać o złym lub neutralnym charakterze
Mag
Kapłan


Sejmitar +2: 'Szpon Rashada'

Obrażenia: 1K8 +2
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+2 do Klasy pancerza
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Złodziej
Mag
Kapłan


Sejmitar szybkości +2: 'Belm'

Obrażenia: 1K8 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Jeden dodatkowy atak na rundę.
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Złodziej
Mag
Kapłan


Sejmitar +1: 'Shazzellim'

Obrażenia: 1K8 +1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Ugłosowienie
Każdy trafiony bard musi wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem -4 lub zginie
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Złodziej
Mag
Kapłan


Sejmitar +3: 'Ostrze Wody'

Obrażenia: 1K8 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 8
Nie może używać:
Złodziej
Mag
Kapłan


Wakizashi: 'Kachiko +3'

Obrażenia: 1K8 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Po każdym trafieniu wysysa z celu 2 punkty mądrości na 2 rundy. Cel może uniknąć utraty mądrości wykonując rzut obronny przeciwko śmierci.
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać:
Złodziej
Mag
Kapłan


Szkarłatny Ninja-To +3

Obrażenia: 1K8 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Jeden dodatkowy atak na rundę
+6 pkt. obrażeń od trucizny przez 2 rundy, jeśli cel nie wykona udanego rzutu obronnego przeciwko truciźnie.
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Złodziej
Mag
Kapłan