Przedmioty
Broń Biała
*Sztylety


Sztylet +2: 'Serce Golema'

Obrażenia: 1K4 +2
Trak0: +3
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej


Sztylet +2, Długi Kieł: 'Grabarz'

Obrażenia: 1K6 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać:
Kapłan


Sztylet +2, Długi Kieł: 'Zguba likantropów'

Obrażenia: 1K4 +2, +2 przeciw likantropom
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Kapłan


Sztylet: 'Pożeracz Dusz'

Obrażenia: 1K4
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać:
Kapłan


Sztylet Bumerang +2

Obrażenia: 2K4 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Powraca do ręki właściciela.
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać:
Kapłan


Sztylet do rzucania +3: 'Ognisty kieł'

Obrażenia: 2K4 +3, 1K2 od ognia
Trak0: +3
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać:
Kapłan


Kolec chochlika +3

Obrażenia: 1K4 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Cel musi wykonać rzut obronny przeciwko truciźnie albo zaśnie na 2 rundy
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać:
Kapłan


Sztylet +4: 'Kościana Klinga'

Obrażenia: 1K4 +4
Trak0: +4
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać:
Kapłan


Zatruty sztylet do rzucania

Obrażenia: 1K4
Trak0: +3
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
2 pkt. obrażeń od trucizny co sekundę przez 10 sekund
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać:
Kapłan


Sztylet Lady Demarche +2

Obrażenia: 1K4 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
20% szansa przy każdym trafieniu, że ofiara będzie musiała wykonać rzut obronny przeciw śmierci albo zostanie unieruchomiona na dwie rundy.
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać:
Kapłan


Sztylet +4: 'Złodziej życia'

Obrażenia: 1k4 +4
Trak0: +4
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
15% szansa na wyssanie poziomu
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać:
Kapłan


Sztylet jadu

Obrażenia: 1K4 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
+6 obrażeń od trucizny na rundę (maksymalnie 15)
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Kapłan


Paskudny scyzor Neba

Obrażenia: 1K4 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Cel musi wykonać rzut obronny przeciw truciźnie albo będzie otrzymywał 2 pkt. obrażeń na sekundę przez 10 sekund.
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Kapłan
Postać o nie charakterze dobrym lub neutralnym