Przedmioty
Broń Biała
*Topory


Topór bojowy +3

Obrażenia: 1K8 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: topór
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej


Topór Hrothgara +3

Obrażenia: 1K8 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+1 do Charyzmy
+1 do Mądrości
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: topór
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej


Topór Bali: 'Wróg magów'

Obrażenia: 1K8
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Przy każdym udanym trafieniu rzuca na ofiarę Pozbawienie magii
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: topór
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej


Toporek Hangarda +2

Obrażenia: 1K6 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń (walka wręcz): sieczne
Typ obrażeń (rzucony): pocisk (kłute)
Specjalne:
Po rzuceniu wraca do właściciela
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: topór
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 4
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej


Toporek rozdźwięku +3

Obrażenia: 1K8 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń (walka wręcz): sieczne
Typ obrażeń (rzucony): pocisk (kłute)
Specjalne:
+1 do Charyzmy
+1 do Mądrości
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: topór
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 4
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej


Toporek +3: 'Lazurowe ostrze'

Obrażenia: 1K6
Trak0: +3
Typ obrażeń (walka wręcz): sieczne
Typ obrażeń (rzucony): pocisk (kłute)
Specjalne:
Dodatkowe 1K6 +4 pkt. obrażeń dla nieumarłych
Trafiony nieumarły musi wykonać rzut obronny przeciw śmierci z modyfikatorem -4 albo zostanie zniszczony.
Po rzucie wraca do właściciela.
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: topór
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Postać o charakterze złym lub neutralnym
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej


Topór bojowy +3: 'Skalny Ogień'

Obrażenia: 1K8 +3, +2 pkt. obrażeń od ognia
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: topór
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej


Topór bojowy +3: 'Lodowy Łupieżca'

Obrażenia: 1K8 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+1 pkt. obrażeń od zimna
+1 pkt. obrażeń od kwasu
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: topór
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej