Włócznia +3, Kąsacz
Obrażenia: 1K6 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Władający otrzymuje 3 obrażenia (kłute) po każdym trafieniu
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej
Włócznia z Kuldahar +3
Obrażenia: 1K6 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
+8 do maksymalnej liczby PŻ
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej
Włócznia +3
Obrażenia: 1K6 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej
Włócznia jednorożca +2
Obrażenia: 1K6 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Odporność na Unieruchomienie i Zauroczenie
+3 do rzutów obronnych przeciwko śmierci
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej
Włócznia +3, Przebijacz
Obrażenia: 1K6 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
+10 dodatkowych obrażeń kłutych
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej
Włócznia zimorodka +1
Obrażenia: 1K6 +1, +1 pkt. obrażeń od elektryczności
Trak0: +1
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej
Włócznia uwiądu +4
Obrażenia: 1K6 +4, +4 dodatkowe pkt. obrażeń od trucizny
Trak0: +4
Typ obrażeń: kłute
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej