Berło absorpcji
Info:
Pręt wchłonie dziewięć poziomów zaklęć (i może chronić przed
czarami aż do dziewiątego poziomu). Każde jej użycie kosztuje jeden ładunek.
Specjalne:
Absorpcja zaklęć na cztery rundy kosztem jednego ładunku.
Może używać:
Kapłan
Mag
Berło dostojnej potęgi
Specjalne:
Berło może zmienić się w dowolną z poniższych broni. Każda z nich moze z
powrotem stać się berłem:
---------------------------------
Wekiera +2
Obrażenia: +2
Trak0: +2
Specjalne:
Cel musi wykonać rzut obronny na magię (modyfikator +5) albo dostanie się pod
działanie czaru strach na 4 rundy.
---------------------------------
Płomienny długi miecz +1
Obrażenia: +1
Trak0: +1
Specjalne:
Cel musi wykonać rzut obronny na magię (modyfikator +5) albo zostanie
unieruchomiony na 5 rund.
---------------------------------
Włócznia +3
Obrażenia: +3
Trak0: +3
Specjalne:
Cel musi wykonać rzut obronny na magię (modyfikator +6) albo otrzyma 2K4 pkt.
magicznych obrażeń.
---------------------------------
Może używać:
Wojownik
Berło zmartwychwstania
Specjalne:
Zmartwychwstanie (1 ładunek)
Może używać:
Kapłan
Berło uderzania
Obrażenia: 1K8 +3, +10 przeciwko golemom
Trak0: +3
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Każdy trafiony golem musi wykonać rzut obronny przeciwko śmierci albo zostanie
zniszczony.
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: kij
Typ broni: 2-ręczna
Może używać:
Kapłan
Mag
Berło przerażenia
Obrażenia: 1K6 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Cel musi wykonać rzut obronny przeciwko zaklęciom (modyfikator +4) albo ucieknie
w panice (trwa cztery rundy).
20% szansa na utratę 1 punktu Charyzmy
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: kij
Typ broni: 2-ręczna