Młot bojowy +2: 'Ashideena'
Obrażenia: 1K6
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Raz dziennie tworzy Dobre Jagody
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: młot bojowy
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 9
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Młot bojowy +1, +4 przeciw olbrzymom
Obrażenia: 1K4 +2, +5 przeciw olbrzymom
Trak0: +1, +4 przeciw olbrzymom
Typ obrażeń: obuchowe
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: młot bojowy
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Młot bojowy +2: 'Pięść Boroka'
Obrażenia: 1K4 +3, +1 od elektryczności
Trak0: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: młot bojowy
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 9
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Krasnoludzki młot rzucany +3
Obrażenia: 2K4 +3, +8 przeciwko ogrom i olbrzymom
Trak0: +3
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Wraca do ręki właściciela.
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: młot bojowy
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 9
Nie może używać:
Nie-krasnolud
Druid
Mag
Złodziej
Młot Gromów +3
Obrażenia: 1K6 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: młot bojowy
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Crom Faeyr
Obrażenia: 2k4 +3
Trak0: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Siła: 25
Zabija kamienne golemy, gliniane golemy, ettiny i trolle
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: młot bojowy
Typ broni:1-ręczna
Wymagana siła: 18
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Aegis-Fang
Obrażenia: 2K4 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: obuchowe
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: młot bojowy
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 18
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej