Lekka kusza szybkości: 'Wojskowa Kosa'
Obrażenia: +1 (pociski)
Trak0: +1
Specjalne:
1 dodatkowy atak na rundę.
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: kusza
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 8
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Kusza Necaradana +3
Obrażenia: +3 (pociski)
Trak0: +3
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: kusza
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 15
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Kusza Nieszczęścia +4
Obrażenia: +4 (pociski)
Trak0: +4
Specjalne:
-2 Siły
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: kusza
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Ciężka kusza celności: 'Przewodnik'
Obrażenia: +2 (pociski)
Trak0: +5
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: kusza
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 12
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej
Ciężka kusza +3: 'Włos Olbrzyma'
Obrażenia: +5 (pociski)
Trak0: +3
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: kusza
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 15
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej
Ciężka kusza spalania +1
Obrażenia: +3 (pocisk), +2 pkt. obrażeń od ognia
Trak0: +1
Opóźnienie: 9
Rodzaj biegłości: kusza
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 15
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej