Przedmioty
Zbroje
*Zbroje skórzane


Zbroja skórzana +2: 'Obrońca zastępcy'

Klasa Pancerza:6
Wymagana siła:4
Nie może używać:
Mag


Przyciągacz pocisków +2

Klasa Pancerza:5 (15 przeciwko broni strzeleckiej)
Wymagana siła:6
Nie może używać:
Mag


Pancerz cienia

Klasa Pancerza:4
Wymagana siła:6
Specjalne:
+15% do Krycia się
Może używać:
Złodziej


Zbroja skórzana +3: 'Życie i śmierć Karajaha'

Klasa Pancerza:5
Wymagana siła:3
Nie może używać:
Mag


Zbroja skórzana gruba

Klasa Pancerza:6
Wymagana siła:6
Specjalne:
-20 do Cichego chodzenia
-10 do Otwierania zamków
-10 do Znajdowania pułapek
-10 do Kradzieży kieszonkowych
Nie może używać:
Mag


Skóra ghula +4

Klasa Pancerza:4
Sepcjalne:
+3 do rzutów obronnych przeciwko paraliżowi/truciźnie
Nie może używać:
Mag


Podarunek Nocy +5

Klasa Pancerza:3
Specjalne:
+20% do Krycia się
Nie może używać:
Mag


Zbroja skórzana orków +3

Klasa Pancerza:4
Wymagana siła:6
Specjalne:
+10% do odporności na ataki pociskami
-1 do Charyzmy
Nie może używać:
Mag


Zbroja głębokiej nocy +4

Klasa Pancerza:3
Wymagana siła:6
Może używać:
Mag


Zbroja żmii +5

Klasa Pancerza:1
Sepcjalne:
-2 to rzutów obronnych przeciwko truciźnie/paraliżowi Nie może używać:
Mag


Łuska Smoka Cieni

Klasa Pancerza:1
Wymagana siła:6
Specjalne:
+50% do odporności na kwas
Nie może używać:
Mag


Skóra Aegera +3

Klasa Pancerza:3
Wymagana siła:6
Specjalne:
+15% do odporności na ogień, zimno i kwas
Odporność na Zamęt
Nie może używać:
Mag


Ludzka skóra +5

Klasa Pancerza:3
Wymagana siła:3
Specjalne:
+4 do rzutów obronnych
+20% do odporności na magię
Nie może używać:
Mag
Postać o charakterze dobrym lub neutralnym