Profesje
*Barbarzyńca


Ogólne dane: Może być doskonałym wojownikiem. Chociaż nie jest tak zdyscyplinowany czy wyszkolony jak normalny wojownik, barbarzyńca może świadomie wejść w szał berserkerski, przez co staje się znacznie lepszym wojownikiem (terminatorem) ;-).
Zalety: Ruszają się o 2 punkty szybciej niż normalna postać. 
Barbarzyńcy są niewrażliwi na cios w plecy.
Może wejść w szał bitewny raz dziennie na każde 4 poziomy. Daje on premię +4 do siły i kondycji, +2 do rzutów obronnych przeciw magii, jednak pogarsza klasę pancerza o 2. Daje także odporność na wszystkie czary jak strach, uroki, unieruchomienia, labirynty, zamęt i czary wysysające poziomy. 
Na 11 poziomie barbarzyńca zdobywa 10% odporności na bronie. Ta premia polepsza się o 5% na każde następne 4 poziomy. 
Barbarzyńca rzuca kostką K12 na punkty życia przy zdobywaniu nowego poziomu.
Wady: Nie może nosić zbroi płytowych. 
Nie może specjalizować się ponad normalną specjalizację.
Ocena 5/5
Doskonały woj!