Ogólne dane: | Jak ktoś lubi gościa z lasu :-) to dobrze trafił.Jest kapłanem natury i obrońcą panującej w niej równowagi. Druid może używać skórzanych zbroi i dobrze walczy sejmitarem. Co poziom Druid otrzymuje trochę czarów. Na wyższych poziomach Druidzi potrafią zamieniać się w zwierzęta, jakie aktualnie znajdują się w pobliżu. Druidzi żyją w zgodzie z naturą. Nie mogą odpędzać nieumarłych. Druid posiada trzy podklasy. |
Zalety podklas: | Druid totemiczny Ten druid identyfikuje się z konkretnym zwierzęciem, które najbardziej odzwierciedla jego ducha. Dzięki temu łączy go wyjątkowa więź ze światem zwierząt i potrafi przywoływać duchy tego królestwa. Zalety: przywołanie ducha zwierzęcia. Wady: nie może zmieniać postaci. Ocena podklasy: 4/5 Ma swoje plusy i minusy.. Zmiennokształtny Może on zmieniać się tylko w wilkołaka. Inne przemiany są dla niego nie dostępne. Druid ten poświęcie całe życie jednej przemianie. Zalety: zmiana w wilkołaka. Wady: Nie może nosić zbroi, nie może zmieniać się w inne postacie. Ocena podklasy: 3,5/5 Wilkołak rulezz...!!! ;-)) Mściciel Członek sekty stającej w obronie natury. Posiada potężniejsze przemiany niż zwykły Druid. Zalety: Może zmieniać się w normalne postacie, a także w pająka miecznika, małą wiwernę lub mniejszego bazyliszka. Ma ograniczony dostęp do czarów czarodziei. Wady: -2 do siły i kondycji Ocena podklasy: 3/5 Co prawda te minusy do cech... :(, ale ogólnie to naprawdę nieźle :-) |
Ocena | 3,5/5 |