Profesje
*Druid


Ogólne dane: Jak ktoś lubi gościa z lasu :-) to dobrze trafił.Jest kapłanem natury i obrońcą panującej w niej równowagi. Druid może używać skórzanych zbroi i dobrze walczy sejmitarem. Co poziom Druid otrzymuje trochę czarów. Na wyższych poziomach Druidzi potrafią zamieniać się w zwierzęta, jakie aktualnie znajdują się w pobliżu. Druidzi żyją w zgodzie z naturą. Nie mogą odpędzać nieumarłych. Druid posiada trzy podklasy.
Zalety podklas: Druid totemiczny
Ten druid identyfikuje się z konkretnym zwierzęciem, które najbardziej odzwierciedla jego ducha. Dzięki temu łączy go wyjątkowa więź ze światem zwierząt i potrafi przywoływać duchy tego królestwa.
Zalety: przywołanie ducha zwierzęcia.
Wady: nie może zmieniać postaci.
Ocena podklasy: 4/5
Ma swoje plusy i minusy..

Zmiennokształtny
Może on zmieniać się tylko w wilkołaka. Inne przemiany są dla niego nie dostępne. Druid ten poświęcie całe życie jednej przemianie.
Zalety:
zmiana w wilkołaka.
Wady:
Nie może nosić zbroi, nie może zmieniać się w inne postacie.
Ocena podklasy: 3,5/5
Wilkołak rulezz...!!! ;-))

Mściciel
Członek sekty stającej w obronie natury. Posiada potężniejsze przemiany niż zwykły Druid.
Zalety:
Może zmieniać się w normalne postacie, a także w pająka miecznika, małą wiwernę lub mniejszego bazyliszka. Ma ograniczony dostęp do czarów czarodziei.
Wady:
-2 do siły i kondycji
Ocena podklasy: 3/5
Co prawda te minusy do cech... :(, ale ogólnie to naprawdę nieźle :-)
Ocena 3,5/5