Profesje
*Kapłan


Ogólne dane: Ta profesja jest nieco podobna do maga, lecz magia kapłana pochodzi od boga, a nie z księgi czarów. Kapłan może też być niezłym wojownikiem ponieważ używa dowolnej zbroi i czesci broni. Magia kapłana jest raczej defensywna, choć na wyższych poziomach ma też kilka czarów ofensywnych np. palec śmierci.
Zalety: Odpędzanie nieumarłych, rzucanie czarów.
Wady: Nie może używać broni siecznej lub kłutej.
Ocena 4/5
W każdej drużynie powinien być co najmniej jeden kapłan..., ponadto nienajgorzej radzi sobie w roli wojownika.

PODKLASY:

Kapłan Talosa Talos jest bogiem burz, zniszczenia i buntu. Kapłani Władcy Burz ostrzegają, że niezadowolony Talos ześle na Ziemię zniszczenie. Zalety:
rzuca błyskawicę, burzową tarczę.
Wady:
brak
Kapłan Helma Wyznawcy neutralnego Boga Strażników i obrońców są we własnych oczach wojownikami. Często postrzegani jako obrońcy niewinnych.
Zalety:
rzuca Widzenie prawdy, Przeszywający miecz
Wady:
brak
Kapłan Lathandera Lathander jest bogiem odrodzenia, twórczości i młodości. Ma wyznawców niemal wszędzie. Istnieje wiele poświęconych jemu świątyń.
Zalety:
rzuca Unieruchomienie nieumarłych, Dar Lathandera
Wady:
brak
Ocena 4,5/5
Lepsi od zwykłych kapłanów.