Profesje
*Mnich


Ogólne dane: Mnisi są wojownikami, którzy osiągają perfekcję przez rozwój umysłu, tak samo jak akcję. Najlepiej walczą bez żadnych przedmiotów i zbroi. Chociaż mnisi nie mogą rzucać czarów, to mają specjalną magię zwaną ki, która pozwala im wykonywać niesamowite rzeczy, jak znokautowanie przeciwnika jednym ciosem gołej ręki. Mnich na ok. 40lv może jednym uderzeniem zabić nawet smoka!!!
Zalety: -Mnich może wykonać atak bez broni na rundę raz na rundę na 3 poziomy.
-Obrażenia zadane tym ciosem zwiększają się wraz ze zdobywaniem nowych poziomów:
Poziom 1-2: 1-6
Poziom 3-5: 1-8
Poziom 6-8: 1-10
Poziom 9-14: 1-12
Poziom 15+: 1-20
-Naturalna klasa pancerza mnicha zwiększa się wraz ze zdobywaniem poziomów. Podstawowa klasa pancerze mnich wynosi 9 i obniża się o 1 co każde 2 poziomy.
-Mnich może wykonać raz dziennie na każde 4 poziomy ogłuszające uderzenie. Wszystkie ataki przez następne 6 sekund zmuszają ofiarę do wykonywania rzutów obronnych lub bycia ogłuszonym.
-Mnisi mają umiejętność unikania pocisków. To daje im -1 do klasy pancerza przeciwko pociskom na każde 3 poziomy.
-Mnich zdobywa +2 do obrony przeciw magii.
-Mnich zaczyna z bonusem +2 do ruchu, który się zwiększa o 1 na każde 5 poziomów.
Zdobywa:
-Na 5 poziomie: Odporność na wszystkie choroby i nie może być przyśpieszony i spowolniony.
-Na 7 poziomie: Kładzenie rąk, które leczy 2 punkty życia na poziom.
-Na 8 poziomie: -1 do szybkości.
-Na 9: +1 do wszystkich rzutów obronnych, niewrażliwość na zauroczenie. Pięść mnicha jest uznawana jako broń +1 (+2 na 12 poziomie, +3 na 15).
-Na 11 poziomie: Odporność na trucizny.
-Na 12 poziomie: Kolejne -1 do szybkości.
-Na 13 poziomie: Czar drżąca pięść raz dziennie. Ten czar daje im jeden atak ręką. Jeżeli uda im się trafić przeciwnika, musi wykonać rzut przeciw śmierci lub umrzeć.
-Na 14 poziomie: 3% odporności na magię (zaczynając od 42% na 14 poziomie). -Na 20 poziomie: Niewrażliwość na nie magicznś broń.
Wady: Może tylko używać jedno-rącznych broni dostępnych dla złodziei.
Ocena 4/5