Więzienie Sfer.


Drukuj !


Aby rozpocząć tę misję wpierw musisz wykonać inną, a mianowcie Raelis i Mekrath. Kiedy dostarczysz Raelis Shai Klejnot Portalu, zostaniesz poproszony o pomoc, mądrze postapisz ją oferując. Podczas otwierania kolejnych sfer materialnych będą pojawiać się różne potwory (wszystkie inicestw). Jednak cały proces teleportacji nie przebiegnie zbyt pomyślni, gdyz po Biesie Cienia, teleportuje się Łowca, działający w imieniu Diuka Darkwooda i uwięzi cała trupę we Więzieniu Sfer. Przejście będzie otwarte dopóki nie zdecydujesz się podjecia misji uwolnienia Trupy Sigil. przygotuj drużynę, miejsce w plecakach i zwoje. Po wkroczeniu w portal zostaniesz teleportowany do Sfery Astralnej i wyjscie będzie na razie niemożliwe. Zaraz po teleportacji zostaniesz zaatakowany przez Łowców Nagród. Zaraz po rozpoczęciu walki, wyłoni się z cienia Zabójca, aby zadać śmiertelny cios w plecy, więc uważaj. Stojacy na zach. Yuan-Ti ma zazwyczaj w pogotowiu czary: Tarcza i Ochrona przed magicznymi broniami oraz zwykłymi pociskami. Natomiast mag stojacy na wsch. posiada umiejętność uderzania ogniem. Oba gady zastosują tez czary Paraliż i Oszołomienie.
[Cromwell:"Opłaca się walka, bo jeden z frajerów ma Buty Szybkości"]
Pocieszeniem dla Ciebie po walce może być fatk, że we Więzieniu Sfer możesz spać do woli i nikt Cie nie zaatakuje. Tagget, zbiegły niewolnik, zapozna Cie z rozkładem Więzienia. Aby wydostać się ze Sfery musisz uwolnić trupę, a to wiąrze się z zabiciem Naczelnika. W podłodze możesz zauważyć organiczne twory, które są celami więziennymi i stanięcie na nich przeniesie Cie do celi, gdzie będziesz msuiał walczyć. Udaj się na wsch. Przy Koksowniku napotkasz kilku niewolników, będziesz musiał ich zabić i przy okazji dowiesz się co nieco o obrożach, zalożenie takowej wiąże się z tym, że postać zwróci się przeciw Tobie, a zdjąć ją można tylko dzięki czarowi Zdjecie Klątwy.
Udaj się znów, teraz bardziej, na wsch. i zabij strażników oraz "maskotkę", czyli Wiwernę (z bliska może być groźna). Ciągle przeszukuj ciała zabitych. Udaj się teraz północną ścieżką. Wystepujace tu pośledniejsze demony ta'anari automatycznie wyczuwają obecność zwiadowców, więc nie masz się co starać, tu trzeba z IMPETEM!!! Po zabiciu Pana Niewolników, krasnoludzki niewolnik przed uciczką powie Ci co robic dalej. Zabierz Mastery Orb do Koksownika i wrzuć ją w płomienie. Jak tylko zostanie zniszczona, obroże niewolników przestana działać. teraz czeka Cie finałowa walka z Cambionem (pamiętasz tego z Więzienia Irenicusa?!). Cambion ma mocną obstawę, ale po zniszczeniu orbu fiknie ona swojemu oprawcy, a sam Naczelnik łatwym celem nie jest. Taktyki to na niego raczej nie ma, musisz sam przez to przebrnąć, a nie powinno to być trudne dla wyszkolonej drużyny. raelis Shai i artyści znajduja się w Pn.-Zach. komnacie. Cele otworzysz Kluczem z ciała Cambiona. Za uwolnienie trupy każdy z członków druzyny otrzyma, uwaga, 44 000 exp! Przed teleportacją z powrotem do Athkatli Haer'Dalis oznajmi, że odchodzi z trupy, chce się przyłączyć do Ciebie. Dodatkową nagrodą dla Barda jest możliwość załozenia własnej Twierdzy (więcej na ten temat wkrótce).