Gildia Bodhi.


Drukuj !
  1. Wstęp
  2. Misje
Wstęp

Jeżeli czujesz, że jesteś powołany do siania zła i Twoi kompani również, a ty na to przystajesz to trafiłeś do właściwej części solucji. Ta część przeznaczona jest (prawie) tylko i wyłącznie dla ZŁYCH charakterów. Przyjdzie Ci pracować dla wampira o imieniu Bodhi. Udaj się na cmentarz o zmroku (w zach. część), gdzie spotkasz się osobiście z przywódczynią gildii. Będziesz musiał jej zapłacić 15 000 SZ i zażąda podjęcia natychmiastowej decyzji zw. z pracy dla jej osoby. Jeżeli jednak jesteś z fachu złodziejem to Bodhi odmówi współpracy, gdyż nie będzie Ci ufała. Możesz teraz spokojnie "przekopać" Niższe Krypty. minusem, a może plusem będzie fakt, że będziesz atakowany przez Złodziei Cienia, którzy dowiedzą się o Twej zdradzie. Misje Bodi to (prawie) przeciwność tego co zleca Aran Linvail. Misje Bodhi jak się możesz spodziewać są bardziej "brudne".

Misje

a) Misja 1: Przechwyt broni
Twoim pierwszym zadaniem jest przechwycenie transportu broni dla Gildii Złodziei Cienia, a to wiąże się z zabójstwem Mook. Udaj się do Doków (patrz mapka Dzielnicy Portowej). Kiedy już tam będziesz przyjdzie Ci walczyć z Mook i ukrytym w cieniu Arkanisem Gath, który będzie próbował zadać Ci cios w plecy. Kiedy tylko pojawisz się na schodach zostaniesz zaatakowany. Zabij wrogów i pozbieraj to co pozostało. Przeszukując przesyłkę zauważysz kołki, fiolki wody święconej i kilka innych przedmiotów. Zanieś to wszystko do Bodhi, a misja zostanie zakończona [28 500 exp].
Przy następnym zadaniu będziesz msuaił wybrać jedną z misji proponowanych przez Bodhi. Będziesz mógł wykonac "mokre" zlecenie, które dla Złych Bohaterów będzie wprost wymarzone. Jeżeli jednak zależy Ci na reputacji, zrezygnuj z niego i podejmij się drugiego.

b) Misja 2a: Morderstwo Armagarana Vulovy
Twoja misja polega na zgładzeniu Armagarana Vulovy, wysokiego urzędnika we władzach miasta i podrzucenie płaszcza i sztyletu Złodziei Cienia, który rzucałby cień podejrzenia właśnie na ową gildię. Udaj się do posiadłosci Vulovy w Dzielnicy Świątyń. Możesz go zabić skrycie, ale jeśli spróbujesz z nim porozmawiać to będzie Cię błagał o życie. On sam nie jest groźny, jednak ma ochronę w postaci Maga (południowy róg domu) i Laena Torga, który jest wojownikiem. W zależności od Twojej reakcji, misja ta może zakończyć się w dwojaki sposób:
  1. zabijesz Vulove i jego ochroniarzy, pozostawiając płaszcz i sztylet, wtedy Bodhi pogratuluje Ci i otrzymasz 28 500 exp
  2. bądź puścisz żywo Armagarana, który w darze wdzięczności naśle na Ciebie swoich sług podczas ucieczki. Nie otrzymasz exp za misję, a Bodhi będzie trochę niezadowolona.
c) Misja 2b: Uwolnienie Flynna
Jeżeli zrezygnowałeś z popredniej misji to ta będziesz musiał wykonac zamist tamtej. Bodhi poprosi Cie o uwolnienie, więzionego przez Złodziei Cienia, Palerna Flynna. Znajdzuje się on na drugim piętrze Gildii. Idź i uwolnij go, napotkasz słabiutki opór ze strony Złodziei. Jak się okaże Flynn nic nie wiedział o próbie uwolnienia jego osoby, a planm Bodhi było pozostawienie jak najwięcej trupów za Tobą. Wróć po uwolnieniu Flynna do Bodhi po kolejną, ostatnią już, misję. d) Misja 3: Morderstwo Arana Linvaila
Linvail to Mistrz Złodziei Cienia, więc jak możesz się spodziewać będzie miał liczną obstawę. Bodhi chce śmierci Arana i zasugeruje, abyś udał się i "zabrał" klucz Gaelanowi Bayle'owi. Gaelan wie, że zdradziłeś/aś i będzie stawiał opór (Ja go killem!). Klucz z ciała Gaelana potrzebny jest aby otworzyć przejście do Kryjówki Arana (wejście na wschodzie przy wejściu na parterze). Kiedy jyz znajdziesz się w centrum Kryjówki Arana, zostaniesz zaatakowany i będziesz musiał trochę powybijać ludzi. Popatrz na mapę Gildii Złodziei Cienia. Udaj się do sali tortur i zabierz Klucz do Wiezienia Cieni od Łapacza (będziesz musiał go zabić). W więzieniu kontaktem Bodhi jest Tizzak. Wyjasni Ci, że żeby dostać się do Arana będziesz musiał otworzyć dwa magiczne zamki. Pierwszy otworzysz czerwonym przełącznikiem. Drugie zaś otwiera klucz, który posiada mag Haz. Udaj się przez sale treningowe (uważaj na zasadzkę i pułapki) do pomieszczenia z toczącymi się nabijanymi kłodami. Na jej końcu znajduje się Czerwony Przycisk, który otwiera pierwszy magiczny zamek. Teraz udaj się wąskim korytarzem odchodzącym od Makiety Miasta (uważaj na pułapkę błyskawic i oddział Orków).Dojdziesz do drugiego pokoju wypoczynkowego, gdzie zabijesz maga Haza, który jest w posiadaniu klucza do drugiego magicznego zamka. Zabierz klucz z ciała Haza i wróć do tajemnych drzwi w pierwszym pokoju wypoczynkowym. Długi korytarz za nimi chroniony jest pułapką uderzenia ognia, podczas gdy mostu pilnuje Żywiołak Powietrza. Rzuć na swoją drużynę czary: Odporność na Strach i Przyśpieszenie Ruchów. Najlepiej gdybyś przemycił drużynę pod osłoną magii (Niewidzialność). Po czym zadała złodziejem cios w plecy magowi. Po czym podczas walki rzuć zaklęcie Strach lub coś co pozwoli Ci się skoncentrować na Aranie. Aran dysponuje niezłymi czarami, więc będziesz musiał go zlikwidować jak najwcześniej przy Ci się do tego czar Prawdziwe Widzenie, gdyż Aran może rzucić czar Zwodniczy Sobowtór. Kiedy wrócisz triumfalnie do Bodhi, wyjasni Ci ona swoje powiązania z Irenicusem. Możesz natychamist udać się na wyspę Brynnlaw lub poprosić o trochę czasu, aby odnowić zapasy i wykonać niedokończone misje. Popłynięcie na wyspę rozpocznie IV Rozdział gry.