Opis-solucja.




Przechadzając się po domu Cromwella natrafiasz w jednym z pokoi na ciekawą księgę, nie taką jak reszta w owym ciemnym pokoju rozświetlanym ciekawie wyglądającą świecą. Księga jest nieco większa od pozostałych i leży na małym, drewnianym podeście. Na okładce widnieje napis "Księga Wiedzy". Oprawiona jest w skórę, zaś stronice zdobią piękne floratury z motywem natury. Liczne liście przeplatane są miniaturowymi wizerunkami sławnych postaci jak np.: Drizzt, Wolfgar, Elminster, Volo i wiele innych znanych i mniej znanych osób. Na stronie tytułowej zauważasz w prawym, dolnym rogu podpis: "Cromwell". Widać księga należy do Cromwella, gospodarza małej, ale jakże tajemniczej Kuźni, który zgodził się ugościć Cię na nocleg. Zaczynasz czytać ksiegę. "Księgę tę napisałem podczas swoich podróży, dalszych i bliższych, którym zawdzięczam swą obecną wiedzę. Jeżeli czytasz tę księgę to zapewne szukasz pomocy, a ta księga jest w stanie Ci ją zaoferować. Czytaj uważnie, a mapy niech będę drogowskazami w Twej wędrówce.". Przeczytawszy Wstęp, zagłębiasz się w księgę.
Link u góry MAPA AMNU, to mapa, którą ja Cromwell przyrządziłem dla Ciebie, żebyś po kliknięciu na lokację, natychmiast został do niej przekierowany.

    Główne questy jakie TRZEBA wykonać, aby ukończyć grę to:
  1. Wzięzienie Irenicusa
  2. Brynnlaw
  3. Czarowięzy
  4. Podwodne Miasto
  5. Podmrok
  6. Ust Natha
  7. Rhyn Lanthorn
  8. Suldanessellar
  9. Piekło